Kruhový trénink

Kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků (může jich být až 15 v „kruhu“) zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou.

Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového tréninku je určitá délka pauzy (přestávky) mezi jednotlivými cviky. Zpravidla je jen tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.


PROČ JÍT NA KRUHOVÝ TRÉNINK? 

  • Neomezené možnosti pojetí tréninku, pestrost a variabilita.
  • Vyzkoušíte 4 až 15 různých cviků.
  • Délka provádění daného cviku je 15 až 60 sekund, délka pauzy (přestávky) mezi cviky je 10 až 45 sekund.
  • Počet odcvičených „kruhů“ v dané tréninkové jednotce je mezi 3 až 8.
  • Celková délka tréninkové jednotky je 20 až 90 minut.
  • Iontový nápoj dostanete zdarma.
 

CO SI VZÍT S SEBOU NA LEKCI?

  • Přijďte raději 10 min. před zahájením.
  • Doporučujeme dostatek tekutin (neperlivé vody nebo iontového nápoje).
  • Doporučujeme ručník, sportovní oblečení a obuv.

KONTAKTUJTE NÁS:

Pokud chcete odpověď na zaslanou zprávu, prosím vyplňte Vaši e-mailovou adresu nebo kontaktní telefon. Po vyřízení zprávy bude Váš kontakt smazán.

Přihlášení k odběru novinek

Nyní se můžete přihlásit k odběru novinek na našich stránkách. Jednou týdně vám zašleme do e-mailové schránky souhrn posledních aktualit. Aktuální informace pro vás.

Odesláním dávám souhlas ke zpracování osobních údajů pro účely zasílání novinek na e-mail.